Assistant Manager (HRD )

ลักษณะงาน

- Design and implement, Human Resource Development Plan, Training Programs as company policy.
- Design and deliver learning courses, content, and materials tailored to Competency needs.
- Collect and analyze training results (Pre-Post Test, Evaluation, Feedback Reports).
- Prepare Training Summary Report for present performance
- Keep knowledge up to date by reading trend & articles, or attending relevant courses.
- Support Team performance: Communication, Leadership, and Team Engagement.

คุณสมบัติ
  1. Bechelor's degree or higher
  2. At least 5 year of experience in HRD Functions and Training Activities.
  3. Strong communication and collaboration skills, Team Management at least 3 years.
  4. Ability to prioritize and handle many tasks simultaneously in a fast-paced environment.
  5. Proactive, Energetic can-do attitude and a passion for creating new improvement.
  6. If have worked for a Japanese company, it will be special consideration.
  7. Can strictly follow the rules.
Location

159/19-20 อาคารเสริมมิตรทาวเวอร์ ห้อง 1201 ชั้น 12 ถนนสุขุมวิท 21 (อโศก)

แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110

ช่องทางการสมัคร

ติดต่อ แผนกบุคคลและธุรการ

บริษัท พรอมิส (ประเทศไทย) จำกัด

159/19-20 อาคารเสริมมิตรทาวเวอร์ ห้อง 1201 ชั้น 12 ถนนสุขุมวิท 21 (อโศก)

แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110

 มือถือ : 085-488-3323,092-257-2804

อีเมล : jobs@promise.co.th (อีเมลนี้ใช้สำหรับการติดต่อและสมัครงาน)

เว็บไซต์ : http://www.promise.co.th

Line ID : @promisehr

รับเลยง่ายๆ!!! กระเป๋า Tote Bag ?️ แทนคำขอบคุณ เพียงเข้ามาสัมภาษณ์งานกับพรอมิส ทุกตำแหน่ง (รับได้ที่สถานที่เข้าไปสัมภาษณ์: สำนักงานใหญ่ สาขาโคราช หรือจุดบริการลูกค้า)

สมัครตอนนี้