Assistant Manager (HRD )
- Design and implement, Human Resource Development Plan, Training Programs as company policy.
- Design and deliver learning courses, content, and materials tailored to Competency needs.
- Collect and analyze training results (Pre-Post Test, Evaluation, Feedback Reports).
- Prepare Training Summary Report for present performance
- Keep knowledge up to date by reading trend & articles, or attending relevant courses.
- Support Team performance: Communication, Leadership, and Team Engagement.
- Bechelor's degree or higher
- At least 5 year of experience in HRD Functions and Training Activities.
- Strong communication and collaboration skills, Team Management at least 3 years.
- Ability to prioritize and handle many tasks simultaneously in a fast-paced environment.
- Proactive, Energetic can-do attitude and a passion for creating new improvement.
- If have worked for a Japanese company, it will be special consideration.
- Can strictly follow the rules.
159/19-20 อาคารเสริมมิตรทาวเวอร์ ห้อง 1201 ชั้น 12 ถนนสุขุมวิท 21 (อโศก)
แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110
ติดต่อ แผนกบุคคลและธุรการ
บริษัท พรอมิส (ประเทศไทย) จำกัด
159/19-20 อาคารเสริมมิตรทาวเวอร์ ห้อง 1201 ชั้น 12 ถนนสุขุมวิท 21 (อโศก)
แขวงคลองเตยเหนือ เขตวัฒนา กรุงเทพมหานคร 10110
มือถือ : 085-488-3323,092-257-2804
อีเมล : jobs@promise.co.th (อีเมลนี้ใช้สำหรับการติดต่อและสมัครงาน)
เว็บไซต์ : http://www.promise.co.th
Line ID : @promisehr
รับเลยง่ายๆ!!! กระเป๋า Tote Bag
แทนคำขอบคุณ เพียงเข้ามาสัมภาษณ์งานกับพรอมิส ทุกตำแหน่ง (รับได้ที่สถานที่เข้าไปสัมภาษณ์: สำนักงานใหญ่ สาขาโคราช หรือจุดบริการลูกค้า)